وبینار الفبای برند سازی شخصی در دنیای آنلاین

دانشگاه خیام در یک نگاه
۰۵۱-۳۵۱۵۶
وبینار الفبای برند سازی شخصی در دنیای آنلاین
دانشگاه خیام / اخبار

انجمن علمی زبان انگلیسی دانشگاه خیام، در تاریخ 8 آبان 1399، وبینار الفبای برند سازی شخصی در دنیای آنلاین ( ویژه مدرسین زبان انگلیسی) را از ساعت  18 الی 19:30 برای اولین بار برگزار کرد. مدرس این دوره، جناب آقای شهاب الدین تقوی، مدیر تیم دایسینگلیش، دانش آموخته مدیریت ارشد کسب و کار MBA، کارشناس زبان و ادبیات انگلیسی، مدرس زبان انگلیسی و دوره های خلاقیت و بازی در زبان انگلیسی بودند. 

وقتی در مورد برندسازی شخصی یا همان پرسونال برندینگ (Personal Branding) صحبت می کنیم، منظورمان ایجاد و تبلیغ آن چیزی است که شما با آن شناخته می‌شوید. برند شخصی شما، ترکیبی منحصر به فرد از مهارت ها و تجربیاتی است که شما را از سایرین متمایز می کند. پرسونال برندینگ موثر، می تواند حرفه شما را از سایر متخصصین که در زمینه کاری شما فعالیت دارند برتر جلوه دهد.

خوشبختانه، ابزار و منابع زیادی وجود دارند که به شما در فرایند برندسازی شخصی کمک می‌کنند که با استفاده از آن ها می توانید بر کسانی که در دنیای مجازی با شما برخورد دارند، تاثیر بگذارید.

مردم، شما را در هر مرحله از  شغل تان که باشید در گوگل جستجو می کنند. صرف نظر از سن و یا سطح کاری شما، کسانی هستند که در اینترنت به دنبال شما بگردند. هر آنچه که آن‌ها درباره شما بیابند، می‌تواند تاثیر بسزایی بر آینده حرفه ای و شخصی شما بگذارد.


خلاصه مطالب ارائه شده:


الف. واژه برند چیست؟

ب. برند شخصی چیست؟

1. برند شخصی چه چیزهایی نیست؟

پ. نفع برند شخصی

1. چه کسانی باید برند شخصی داشته باشند ؟

ت. تأثیر شما چیست؟

ث. بیانیه برند خود را بنویسید

ج. برند شخصی در فضای سابیری

1. الفبای برندیگ شخصی آنلاین

چ. جمع بندی


ثبت توسط : مرکز آمار، اطلاعات و امور رایانه ای تعداد بازدید : ۳۷۷۲ مشاهده نسخه چاپی اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی