وظایف تشکیلات حراست
1. حفاظت از اطلاعات واسناد کارکنان و اماکن و محیطهای تحت پوشش به منظور جلوگیری از هرگونه تهدید و خطرات احتمالی
2. تدوین دستور العملهای حفاظتی جهت حفظ و نگهداری اسناد طبقه بندی شده و نظارت بر حسن اجرای آن.
3. ارائه مشاوره امنیتی و خدمات اطلاعاتی به ریاست دانشگاه
4. پیش بینی و پیشگیری از تحرکات غیر قانونی در محیط تحت پوشش.
5. ارائه پاسخ به سازمانهای ذیصلاح در خصوص استعلام های افراد.
6. تهیه طرحهای حفاظتی و صدور دستورالعملهای لازم و نظارت بر اجرای آنها در زمینه های حفاظتی تاسیسات.
7. نظارت بر صدور کارت شناسائی و مجوز تردد و رعایت تدابیر لازم به منظور پیشگیری از هر نوع سوء استفاده و جعل.
8. حفاظت IT و تهیه دستورالعملهای حفاظتی جهت حفظ و نگهداری اسناد طبقه بندی شده و نظارت بر حسن اجرای آن اعم از اسناد مکتوب،اطلاعات نرم افزاری رایانه.
ارتباط مستقیم با حراست دانشگاه
- آدرس دفتر : ساختمان شماره 1 طبقه دوم اتاق مدیر و کارشناس حراست
- تلفکس :05135226234
- آدرس ایمیل : herasat@khayyam.ac.ir